Понеділок, 23.10.2017, 12:57
Вітаю Вас Гість | RSS

Правознавство

Форма входу
Головна » 2013 » Лютий » 8 » Вступ до навчальної дисципліни ПРАВОЗНАВСТВО
13:14
Вступ до навчальної дисципліни ПРАВОЗНАВСТВО


Правове виховання молоді в дусі поваги до закону та попередження проявів порушення його норм завжди були пріоритетними державними завданнями. Такими вони залишаються в даний час і будуть такими в майбутньому. За стрімкого розвитку суспільства ми не можемо не помічати того, що серед значної частини молоді відбувається перерозподіл моральних, правових, культурних цінностей, в тому числі іншою стає мотивація щодо навчання та праці.

Активну, в правовому відношенні, людину необхідно формувати з дитинства, особливо у шкільному та студентському віці, коли вона готова сприймати всю інформацію, яку їй дають. Тому перед навчальними закладами стоїть завдання розширювати правові знання молоді, формувати в ній високу відповідальність перед суспільством і державою, виховувати молодих людей в дусі безумовного дотримання норм права і моралі. Сьогоднішнє навчання і його якість – це майбутнє правової держави.

В підлітковому віці спостерігається потреба у створенні власного погляду, прагнення до дорослості, бурхливий розвиток фантазії та уяви, спрямованість на самоствердження в суспільстві. З огляду на це найбільш продуктивними у цьому віці є нестандартні уроки, які залучають підлітка до діяльного розв’язання завдань і проблем, ставлять його в позицію причетності до подій. Тому майбутній фахівець виховується насамперед у грі, зокрема на нестандартних уроках під час повторення, вивчення та закріплення нового навчального матеріалу.

Актуалізація проблеми нестандартних уроків та їх вплив на всебічний розвиток дитини пов’язаний із загальновизнаним фактом низького рівня об’єктивної та суб’єктивної готовності дітей до життя за межами школи, фактичною відсутністю у більшості навчальних закладів системи роботи, спрямованої на розвиток соціально-психологічної готовності дитини до життя, що включає такі якості: уміння приймати рішення та робити вибір, бути свідомим громадянином своєї держави, завжди працювати якісно, проявляти ініціативу, навчитися працювати з великим обсягом різноманітної інформації, самостійно здійснювати її пошук, обробку, аналіз і зберігання.

Важливим елементом успішного засвоєння знань з правознавства є  не лише традиційні форми навчання у вигляді лекцій та семінарів, а також використання різноманітних методів активізації навчання: рольових ігор, брейн-рингів, диспутів, виконання індивідуальних завдань, «круглих столів» на правову тематику.

У результаті вивчення дисципліни «Основи правознавства» студенти повинні Знати:

- загальні закономірності виникнення і розвитку держави і права, їх взаємозв'язок і роль, яку вони відіграють у забезпеченні життєдіяльності суспільства;

- процес виникнення та формування держави і права України;

- соціальне призначення демократії, свої права і свободи за чинним законодавством;

- юридичне та політичне значення Конституції в політичній та правовій системі;

- основи різних галузей права, їх зміст в системі правового регулювання стосовно всієї професійної діяльності.

систему нормативно-правових актів та особливості їх використання.

Вміти:

- застосовувати знання про державно-правову систему в своїй професійній діяльності;

- використовувати Конституцію України як основний закон прямої дії;

- орієнтуватись в системі чинного законодавства;

- визначати вірну юридичну кваліфікацію в межах своїх професійних обов'язків;

- розробляти проекти угод, інших актів і документів;

розв’язувати правові ситуації та знаходити вірний вихід з проблемних ситуацій, які виникають під час повсякденного життя та професійної діяльності.
Переглядів: 846 | Додав: persona5712 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Block title